wtorek, 21 stycznia 2014

Urodzinki Roba! :D

Przedstawiam Urodziny Roba według Tiny :D
Wiem, że dziecinne, ale każdy z Nas jest dzieckiem, prawda? :3


Heloł! xD
Wiecie jaki zajebisty dziś dzień? :D
Taaak, Rob ma urodzinki, jeeej! <3
Robert Gregory Bourdon, perkusista zajebistego zespołu Linkin Park obchodzi dzisiaj swoje 35 urodzinki!!
Śpiewamy!
Happy Birthday to you...
Co to kuffa?! Nie fałszować! xD
To jeszcze raz...
Happy birthday, to youuu!!! <3
Noo... tera lepiej :D
Także no...
Zrobiłam taką piękną karteczkę i cyknęłam taką piękną foteczkę :3
Proszę, oto one:
Paczajta, jakie pikne :D
Roob <3
Wiecie, że on jako jedyny z LP nie ma żony? :D
A wiecie, że tą żoną będę ja? 3:D
Roxy mi już plan ślubu zrobiła! xD
(Tylko kosztorysu lepiej mojemu mężowi nie pokazywać... xD)

Rob: Suupeer :D
Paczajcie, jak się do mnie uśmiecha :3

Z nałogu go leczyć nie zamierzam :P
Tak! Ty (znaczy ja) będziesz moją żoną! <3
xD

Kij z tym, ż nawet nie wie, że istnieje :3

I tak będzie moim menszem <3
A jak któraś go będzie podrywać to niech pamięta, że przejadę John Deere'm!!! xD

Ohoho, paczajcie xD
Nie ma to jak zabawa kolorowymi magnesikami dla dzieci u siostrzyczki :3

I <3 U, Rob! <3


Kropka. Mówcie, co sądzicie o moich wywodach xD

8 komentarzy:

  1. Widzę, że naprawdę się postarałaś. Czy ty masz depresję?! Jak nie masz weny to zacznij np. drugie opowiadanie. Albo...ZAWIEŚ!!! Wiem, to przerażający scenariusz, ale chyba lepiej, żebyś zawiesiła niż przy każdym rozdziale pisała: Sorry, że tak długo, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie itp.itd. To naprawdę sprawia, że zanim przeczytam posta cały mój dobry humor się ulatnia i nie ma tylu emocji ile mogłoby być podczas czytania, co się wiąże ze smętnym i krótkim komentarzem, który nikomu się nie podoba. Tyle chyba ode mnie...
    Dla nieuświadomionych: J. Z. = Rock&Rolloholiczka = Roxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Dostajesz nominację do LA!
    Szczegóły:
    http://cytujemy.blogspot.com/2014/01/liebster-adwards-12.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To było takie...takie dziecinne XD

    Weny życzę i zapraszam do siebie na shota i 25 rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  4. DLACZEGO TU NIE MA REKLAMY N-A-S-Z-E-G-O BLOGA????!!!! :O MA BYĆ!
    ~ROXY

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mnie jeszcze czytasz, to zapraszam na nowy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. spipczaj Rob jest moim menszem XD nowy :) http://now-get-out-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Szalone groźby. :)
    Super opowiadanie, ale będę szczera.
    JESTEM KOMPLETNYM CYMBAŁEM, I NIE POTRAFIĘ ODNALEŹĆ 6,7,8 ROZDZIAŁU. ;C
    Przyjaciółka mi pomoże jak wróci do domu, w ogóle, ty chyba jesteś Bennodziaczem :DD
    Nie wiem czy jeszcze czytasz moją Bennodę, ale ci o niej przypomnę:
    http://b-e-n-n-o-d-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń