czwartek, 20 lutego 2014

Rozdział 10


                Kolejny dzień w tym cholernym szpitalu. Mam już tego dość. O każdej porze otaczają mnie zimne bladożółte ściany sprawiające wrażenie gorszych niż więzienne. Wszystko jest tutaj sztywne, sztuczne i odrażające. Za każdym razem kiedy rozejrzę się po pomieszczeniu ogarniają mnie mdłości. Nie mogę tu dłużej przebywać, to doprowadza mnie to do szału. Nie mogę spać, bo w mojej głowie kręci się nadmiar myśli...
Muszę się stąd wydostać!
Każdy, nawet najmniejszy element tego pokoju przywołuje rażące wspomnienia. Nie mogę spojrzeć na blade ściany, bo moja wyobraźnia zaczyna działać. Wydaje mi się, że się przysuwają, chcą mnie zgnieść, zabić swoimi cielskami.Pragną mnie uśmiercić, sprawić, bym znów cierpiała przez długi czas, nim wyzionę ducha. Taka moja pieprzona robota! Mam być torturowana przez wieki, bez przerwy męczona i poniżana. Mam być czarną owieczką, która nie jest akceptowana w stadzie. Dzieckiem, które nie może się obronić swoimi maleńkimi rączkami przed strasznymi łapskami swojego dręczyciela, który usiłuje doszczętnie zniszczyć mu życie. Biedne dziecko nie wie, że to wydarzenie zostanie w nim do końca zmarnowanego życia. Będzie go nawiedzać codziennie. W dzień, i w nocy. Już zawsze. Będzie miał zniszczoną psychikę, okropne wspomnia i zupełnie straci zaufanie do ludzi. Będzie się bał już do końca.
Za każdym razem, gdy widzę te wszystkie urządzenia, które mnie otaczają, to przypominają mi się tamte dni. Mam ochotę odpłynąć. Odpłynąć na zniszczonym okręcie mojego życia z pasażerami: umierającym rozsądkiem, ledwo trzymającym się na cienkich nogach hobby, z duszą jak papugą-na ramieniu, oraz ze szczątkami psychiki rzuconymi gdzieś w zakurzony kąt.
W każdym momencie, kiedy słyszę to szargające nerwy pikanie mam ochotę krzyczeć. Moim jedynym pragnieniem jest moc wyrzucenia z siebie wszystkiego, co we mnie siedzi. Chcę móc wygadać się o tym, o czym nie mogę. Chcę krzyczeć. Marzę o tym, aby ktoś mnie wysłuchał. Nie chcę tak dalej żyć. Chcę być normalna. Tak jak kiedyś. No dalej Dowódco! Dlaczego mnie jeszcze nie unicestwiłeś?! Przecież słyszysz, jak bez przerwy przeklinam cię w myślach. Obserwujesz mnie i wiesz, jak bardzo cierpię. Ale nie, ty nic z tym nie robisz! Bo masz wszystko głęboko w dupie! Jesteś żałosny!

***
Atmosfera wśród chłopaków bardzo się rozluźniła, od czasu, kiedy Cesaria się wybudziła. Brad zaczął znów cały czas się uśmiechać, był skory do żartów. Siedzieli właśnie w studiu wesoło dyskutując na temat najbliższego koncertu. To miała być wielka impreza i chłopcy cieszyli się na myśl o kolejnym występie i spotkaniu z fanami.
- Joe coś długo idzie po te chipsy... - powiedział zirytowany Rob.
- Chyba pojechał do Korei po jakieś egzotyczne żarcie - zaśmiał się Brad.
W pewnym momencie drzwi wejściowe otworzyły się za pomocą kopnięcia i stanął w nich nie kto inny, jak obiekt ich rozmowy cały obładowany rozmaitymi paczkami z jedzeniem.
- Jestem Hahn... - oznajmił z poważną miną - ...Joe Hahn...
- Hej, Bondzie! Wolisz wstrząśnięte czy zmieszane? - spytał śmiejący się Chester.
- Myślę, że woli dostać po mordzie! - wykrzyknął z udawaną złością Robert.
- Na grubeegoo!! - odezwał się Dave wstając z krzesła i podnosząc zaciśniętą w pięść rękę do góry.
- Po żarcie!! - swój okrzyk bojowy wydał Bennington.
- Nie! Nie! Oddam wszystko! - powiedział załamany Joe.
- Dawaj!
- Joe... Ale wszystko... - Mike spojrzał wymownie na DJ'a, bo zauważył jak upycha paczkę chipsów po kurtkę.
- Ugh... Przez was będę głodny - rzucił zirytowany.
- To dobrze, przynajmniej schudniesz - Dave spojrzał z politowaniem na Hahn'a, który odpowiedział mu wzrokiem mówiącym: ,,Spadaj człowieku od mojego tłuszczu! To mój skaarb...!"
- A, właśnie. Joe! Kochany sąsiedzie mój! Jutro z rana idziemy pobiegać! 20km w niecałą godzinkę! - rzucił uradowany Chester, który od niedawna udaje, że biega, codziennie...
- Ty chyba sobie jaja robisz!
- Ależ oczywiście, że nie! Z samego rana, o wpół do piątej zwalam cię z wyra i wciskasz się w dresiki!
- Chyba ci słońce przygrzało!
- Stary! Jest zima! Słońce nie przygrzewało od tygodnia! - wykrzyknął Mike nie mogąc powstrzymać się od wybuchnięcia śmiechem.
- Tak więc, kochany nasz Joe'usiu, połóż się dziś wcześniej spać i nie sprowadzaj panienek. Pamiętaj, że ja wszystko słyszę zza ściany!
- Wypraszam sobie! Czy ja kiedykolwiek sprowadziłem sobie panienkę do pokoju?! - spytał oburzony DJ.
- Ohoho... Myślisz, że nie słyszałem waszej ostatniej akcji z Heidi? - odpowiedział pytaniem na pytanie Bennington. Reszta zespołu zaczęła się jeszcze bardziej pokładać ze śmiechu widząc zaczerwienione policzki Koreańczyka.
- ee... chyba ci się coś wydawało... - obiekt żartów próbował się tłumaczyć niesamowicie się przy tym jąkając.
- Szczerze wątpię... Może nie widzę dobrze, ale słuch mam świetny - Chester zabawnie poruszał brwiami.
- Wracając do naszego biegania... Chyba wolisz jednak przebiec 30 kilometrów!
- Nie! Człowieku, błagam, daj mi spokój! - Joe spojrzał na kolegę wzrokiem zbitego psa i prawie padł na kolana, aby błagać go o litość.
- No dobra... 25 - Chester zaśmiał się szyderczo. Reszta chłopaków śmiała się do rozpuku. No, oprócz Hahn'a. On raczej nie był zadowolony...

***

:)

16 komentarzy:

  1. Porzadny komentarz napisze z kompa, wiec czekaj cierpliwie! :) I to jest jak dla mnie twoj najlepszt rozdzial! xD
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc... (Czemu ja zawsze zaczynam komentarze od 'a więc...' ??)
      Początek mnie znudził. Ta część ze szpitalem to taka... Jakby to ująć... Jak to opisujesz to zawsze wtedy powstaje taka ciężka atmosfera i trudno mi się to czyta. Ale to chyba już ci mówiłam, co nie? I to chyba dzisiaj...
      "- Joe coś długo idzie po te chipsy... - powiedział zirytowany Rob.
      - Chyba pojechał do Korei po jakieś egzotyczne żarcie - zaśmiał się Brad." -------------> To było najlepsze! xD Nie wiem dlaczego, ale jak to przeczytałam to natychmiast wyszczerzyłam się do monitora (znaczy ekranu komórki...).
      "- Hej, Bondzie!
      (...)
      - Myślę, że woli dostać po mordzie! " - zrymowałaś! Specjalnie czy przypadkowo??
      Ale nie rozumiem po co Chester udaje, że biega? Co mu to da? O.o
      I ogólnie rzecz biorąc to mi się podobało! Ja chcę więcej LP, bo wtedy akcja jest o wiele swobodniejsza i ciekawsza. Jak dla mnie przynajmniej! xD
      I pamiętaj: DZISIAJ LARS PRZYBĘDZIE!!!!! O_O (No zlituję się już... Lars to perkusista. :3 Wiedziałam, że masz amnezję. Ja w to ciągle wierzę!)
      I nieodłączna część komentarza - reklama: http://in-the-world-of-rock.blogspot.com - nowy. :D

      Usuń
  2. Haha, rozdzial świetny :D scena po wejściu Joego mnie rozwalila, genialnie opisane XDD
    Początek mistrzowski, cudnie połączyłas słowa, wyszedł niesamowity opis uczuć, oby tak dalej <3
    Szkoda że taki krótki :c życzę weny i czekam na nowy! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest fantastyczny, serio masz talent, ja już z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział i pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie na :
    sport-aktywnosc-lifestyle.blogspot.com
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział świetny.
    Joe i te chipsy. Hahaha. xD
    Dużo weny czekam na następny. <3
    Zapraszam do mnie.
    http://opowiadanialinkinpark2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No rozdział świetny, ale nie czytałam go nawet 5 minut! Kochana, czemu? Ja wiem, wena to w chuj chytre stworzenie, które odchodzi i przychodzi kiedy chce...Ale czasem warto jej pomóc, zainspirować się czymś, poczytać, pokombinować... ;-)
    Opis uczuć Cesari genialny, taki baaardzo w moim guście. Zwłaszcza podobał mi się fragment: "Mam ochotę odpłynąć. Odpłynąć na zniszczonym okręcie mojego życia z pasażerami: umierającym rozsądkiem, ledwo trzymającym się na cienkich nogach hobby, z duszą jak papugą-na ramieniu, oraz ze szczątkami psychiki rzuconymi gdzieś w zakurzony kąt."
    To jest cudowne!
    Czestere taki sportowiec... XD Nie martw się Chazy, ja też udaję, że ćwiczę i jakoś żyję :D
    Bidny Hahn, sierotka taka ;c Nikt go nie lubi, wszyscy mu te chipsy wciskaja i każą mu się odchudzać...Ehhh....Taki los DJ'a.
    Fajnie się czytało, choć jak już wspominałam: ZA KRÓTKO!

    Wenyyy! Pozdrawiam i zdrówka i takie tam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach no i spamik: 27 u mnie c:

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz kochana, że weszłam xD

    Rozdział najlepszy !
    Z początku troszkę..... no.... była dziwna atmosfera, ale potem z tymi chipsami i ztą panienką to było the best xD ! Trzymaj przy humorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do mnie to już nie zaglądasz??
      ~Roxy

      Usuń
  8. u mnie 11, zapraszam :3
    http://thisissempiternal-bmth.blogspot.com/2014/02/11.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bennoda, jeszcze cieplutka ^^
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. 12 u mnie :)
    http://thisissempiternal-bmth.blogspot.com/2014/03/12.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, Tin-Tin, zajrzyj do mnie! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się super podoba twoje opowiadanie, nareszcie coś odmiennego, innego od wszystkich.
    Pamiętasz mnie jeszcze? To ja pisałam tą dziwną Bennodę, co działo się tam wszystko. =D
    To ja we własnej osobie, i w końcu postanowiłam cię odwiedzić. :)
    http://b-e-n-n-o-d-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń